backup
ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 4
Κώστα κράτα την στην κατάψυξη μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος!! Θα τους χρειαστεί τους Παοκτσήδες για να γλυκαθούν!!
ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΡΤΑ...αλλά είναι ΜΠΑΟΚ...!
ΚΩΣΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΦΑΓΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑ.
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡ.ΝΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΑΥΤΑ Κ ΖΗΣΑΜΕ ΚΑΛΑ
ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 4
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστα κράτα την στην κατάψυξη μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος!! Θα τους χρειαστεί τους Παοκτσήδες για να γλυκαθούν!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΤΟΥΡΤΑ...αλλά είναι ΜΠΑΟΚ...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΦΑΓΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡ.ΝΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΑΥΤΑ Κ ΖΗΣΑΜΕ ΚΑΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή