Άγνωστοι τοποθέτησαν εκρηκτικό μηχανισμό από γκαζάκια στις 4:00 τα ξημερώματα, σε ισόγειο γραφείο επί της οδού Ανδρούτσου στην Καλαμαριά. Το γραφείο ήταν άδειο, ενώ από την έκρηξη προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου