Τρεις χιλιάδες καταγγελίες καταφθάνουν κάθε μήνα στη γραμμή παραπόνων, καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.
Όπως ανακοινώθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προχωρά στην αναμόρφωση της λειτουργίας του ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου